دمیدن – وزیدن سرگرمی سرگرمی چه خبر از کجا ؟

دمیدن – وزیدن: سرگرمی سرگرمی چه خبر از کجا ؟ باور میکنی یا نه ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم / شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از عملکرد تیمش در بازی آخر صد درصد خوشحال نیست، بر لزوم حضور مربی جاماییکایی در این تیم تاکید کرد. 

    از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم / شفر

    شفر: از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم

    عبارات مهم : برنده

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از عملکرد تیمش در بازی آخر صد درصد خوشحال نیست، بر لزوم حضور مربی جاماییکایی در این تیم تاکید کرد.

    به گزارش مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران و پیکان که بعد از ظهر امروز در شرکت لیگ برگزار شد، گفت: خیلی ها به من پیامهایی راجع به دو بازی اخیر به من دادند. یک آقایی بیرون از شرکت لیگ با من صحبت می کرد و می گفت استقلال سبک جدیدی بازی می کند و می تواند توپ را نگه دارد.

    از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم / شفر

    وی افزود: شما نمی توانید با پاس بلند تمام بازی ها را ببرید. شاید فقط در چند مسابقه برنده باشید. زمانی که به استقلال آمدم تیم در رده پانزدهم بود. قبل از آن استقلال به العین باخته بود و پرسپولیس هم از الهلال چهار گل خورد. چیزی که من می خواهم این است که فوتبالمان را بهتر بازی کنیم. شما زمانی در آسیا شانس دارید که بتوانید فوتبال بهتر و مدرن تری را با پاسهای بیشتری بازی کنید و توپ به نوعی دوست شما باشد. همچنین به کارهای ترکیبی و سرعتی خوب نیاز است.

    سرمربی استقلال گفت: اینها چیزهایی است که هر روز روی آن کار می کنیم؛ پاس دادن؛ پاس دادن و پاس دادن. توصیه دیگر آمادگی جسمانی هست. هنگامی که با آمادگی جسمانی خوب وارد زمین می شوید با ذهنیت برنده به زمین می روید.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از عملکرد تیمش در بازی آخر صد درصد خوشحال نیست، بر لزوم حضور مربی جاماییکایی در این تیم تاکید کرد. 

    شفر افزود: راجع به بازی آخر صد درصد خوشحال نیستم. ما هر روز و هر بازی باید بهتر و بهتر شویم. این عنوان به وقت نیاز دارد. هنگامی که آخر کار من باشد که نمی دانم چه زمانی هست، می خواهم استقلال به رده بالای کشور عزیزمان ایران و آسیا برگردد. جهت همین تمام اعضای کادر فنی، باشگاه، بازیکنان و هواداران باید کنار هم باشند.

    سرمربی استقلال با اشاره به حضور سانیاک در این تیم گفت: از امدن سانیاک خوشحالم. امیدوارم میگوئل (مربی جاماییکایی) هم سریعتر به جمع ما اضافه شود تا یک کادر فنی خیلی خوب داشته باشیم نه تنها جهت تیم مهم بلکه جهت کار در آکادمی. ما یک کلوب می خواهیم نه فقط یک تیم اصلی. می خواهیم باشگاهمان به جایگاه خوبش برگردد.

    شفر یادآور شد: توصیه دیگر نظم تاکتیکی استقلال هست. در دو بازی آخر زمانی که برنامه تاکتیکی داریم، همه باید با صد درصد توان در آن برنامه قرار بگیرند. اگر یکی دو بازیکن آن نظم را در کار تاکتیکی نداشته باشند، آنها را عوض می کنیم. عالی ترین بازیکن بازی را نمی برد؛ عالی ترین تیم برنده می شود.

    از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم / شفر

    وی گفت: فیلم بازی های پیکان را دیده ام. آنها خوب فوتبال بازی می کنند. باید با صد درصد توان به زمین برویم. امیدوارم سریعتر از بازی های قبلی خودمان به گل برسیم. پیکان خط هافبک خوبی دارد بخصوص در سمت چپ و شماره ۹ این تیم که گلهای خوبی می زند. ما کار بسیار مشکل داریم ولی باید برنده باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

    سرمربی استقلال راجع به اوضاع حسن بیت سعید و جدایی اش از استقلال در نیم فصل گفت: من هر روز با حسن تمرین و صحبت می کنم. می خواهم او شرایط خیلی بهتری داشته باشد. او در گذشته خوب بازی نمی کرد و به من گفت که مسئله اعتماد به نفس دارم. خیلی راحت است که یک بازیکن به من بگوید مسئله فلان چیز هست. مهمترین چیز این است که اول بازیکن بگوید چه کار می توانم جهت خودم انجام بدهم. نمی خواهم خیلی راجع به این بازیکن صحبت کنم ولی در گذشته این سیگنال را نمی داد که صد درصد آماده هست. در تمرینات گذشته حسن شرایط بهتری داشت. نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد. باید دید در تمرین امروز چه پیش می آید.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از عملکرد تیمش در بازی آخر صد درصد خوشحال نیست، بر لزوم حضور مربی جاماییکایی در این تیم تاکید کرد. 

    شفر راجع به اوضاع مهاجمان استقلال و استفاده از نفرات جوان در این پست، اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان ما همین هایی هستند که داریم و نمی توانیم آنها را عوض کنیم. بهنام برزای و محسن کریمی فعلا در لیست ما نیستند. در رابطه با بازی پیکان بعد از تمرین امروز بهتر می توان تصمیم گرفت کدام بازیکنان می توانند بازی کنند. منظور شما از بازیکنان جوان چیست.

    در این هنگام خبرنگاران توضیح دادند که منظورشان استفاده از بازیکنان رده سنی امید هست. شفر گفت: اگر بازیکنان جوان بهتر از بقیه باشند، بازی می کنند. امید نورافکن الان ۲۱ ساله است که خیلی هم خوب بازی کرد. باید جهت بازی فردا ببینیم کدام بازیکنان شرایط بهتری دارند. بازیکنان حق اشتباه دارند و نباید از این بابت ناراحت باشند. بازیکنانی تعویض می شوند که در نظم تیمی قرار نگیرند نه کسانی که اشتباه کنند.

    از بازی آخر استقلال صد درصد خوشحال نیستم / شفر

    وی راجع به اینکه چقدر وقت نیاز دارد، گفت: تا ۷۰ و ۸۰ درصد شرایط خوبی داریم. بازی با گسترش جهت ما مهم بود ولی به جز خبرنگاران هیچکس در ورزشگاه نبود و بازی شرایط خوبی نداشت. بازی با گسترش مثل یک بازی تمرینی در ورزشگاه بزرگ بود. امیدوارم فردا طرفداران تیم استقلال به ورزشگاه بیایند. این انگیزه خوبی جهت بازیکنان هست. یکی از عالی ترین بازی های ما در مشهد بود و می توانستیم با ۶ گل برنده باشیم ولی گل نزدیم. ما بازی را از خط دفاع تا خط حمله خوب جلو بردیم. حتی یک گل هم زدیم که داور آفساید گرفت ولی آفساید نبود. شاید اگر خوش شانستر بودیم می توانستیم در رده دوم جدول باشیم.

    سرمربی استقلال راجع به قرعه کشی جام جهانی و احتمال همگروهی کشور عزیزمان ایران و آلمان، گفت: بله این امکان وجود دارد. فکر می کنم اتفاق خوبی هم باشد. زمانی که بازیکنان تیم ملی در شرایط خوبی باشند، جهت هیچکدام از دو تیم، کار راحت نیست. آلمان هم تیم خوبی دارد. جالب هست؛ باید دید چه اتفاقی می افتد.

    شفر در خصوص احتمال جذب مهاجم خارجی در نیم فصل تصریح کرد: ما برنامه هایی داریم ولی راجع به این برنامه ها اول باید با کلوب صحبت کنم.

    سرمربی استقلال راجع به مسئله گلزنی تیمش گفت: ما در هر جلسه تمرین، جهت مهاجمان برنامه های مختلفی داریم. همه کارهایی که هافبکها و مهاجمان نیاز دارند تا گل بزنیم را انجام می دهیم. حتی جهت مهاجمان هم تمرینات اختصاصی داریم. مهم است که بازیکنان این پرسشها را در جوانی و نوجوانی یاد بگیرند.

    واژه های کلیدی: برنده | سرمربی | بازیکن | برنامه | استقلال | بازیکنان | سرمربی تیم | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار